2013. február 3., vasárnap

VISSZATÉRTEM

El sem hiszem, hogy újra itt vagyok és írok. Az elmúlt pár hónapban rengeteget agyaltam, hogy mi legyen, hiszen már annyiszor belekezdtem majd abbahagytam... Pedig igazából nagyon is hiányzik, hogy jelen legyek a blogvilágban. Azóta sok minden megváltozott körülöttem, rengeteg minden történt velem, de talán a legnagyobb dolog az az, hogy Ausztráliában élek immáron több, mint fél éve. Igyekezni fogok egy nagyon jó kis blogot írni, és megpróbálok belevinni egy kis személyes vonalat is. Remélem, hogy velem tartotok :)

Már egy ideje fent vagyok instagram-on, ott is megtaláltok, valamint létrehoztam egy formspring fiókot is, kérdezzetek nyugodtan (..sok a szabadidőm ;)

INSTAGRAM: @bernadettetoth 
 (ha számítógépről nézem, azt írja privát, pedig nyilvánosra van állítva, valaki ötlet?)

FORMSPRING: formspring.me/tberni

És ha gondoljátok, írjátok le Ti is az instagram neveteket, szívesen nézegetem a képeket :)

3 megjegyzés:

  1. Ó, hát ez szuper! Kérlek, mutass nekünk sok olyat, ami nálunk nincsen :-)

    VálaszTörlés
  2. Ausztráliában? Wow! Remélem lesz egy majd kis képes beszámoló :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök :) Pont amikor én kezdtem blogolni, rá pár hétre jelentetted be, hogy bizonytalan ideig szünetel a blog, és sajnáltam, mert gyakorlatilag egy szuszra olvastalak akkor végig. Üdv újra itt :)

    VálaszTörlés